خانه قبرس

زندگی رویایی با خانه رویایی در قبرس . جهت مشاوره به سایت ما مراجعه فرمایید .

منافع خرید خانه در قبرس

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

 

منافع خرید خانه در قبرس

 

فواید خریداری ملک (خانه) در قبرس چیست

مقرون به صرفه بودن خرید خانه و کاهش بسیار ارزش لیر ترکیه

راحت بودن بسیاردر خرید خانه در قبرس

اروپایی بودن کشور قبرس و داشتن پاسپورت معتبر

دارای نظام آموزشی معتبر و همچنین دانشگاه های بسیار عالی

با خرید خانه در قبرس هزینه خانه (ملک) کاملا رایگان بوده

خرید خودرو هایی با کیفیت بسیار عالی قبرس با 4 یا 5 هزار تومان را دارد

ایجاد شرکت های معتبر پس از گرفتن اقامت دائم در قبرس

 

 

راهنمایی هایی درباره خرید ملک در قبرس

موارد بسیار مهم در مورد قبرس نداریم :

1-اگر تصمیم خرید ملک (خانه) در قبرس اروپایی گرفتیم باید هوشمندانه عمل نماییم. باید این را بدانیم خرید ملک در قبرس سه شرایط ساده دارد

استفاده در روزه های تعطیل .مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در قبرس .گذراندن بازنشستگی. اقامت اروپا و پاسپورت قبرس اروپایی

2-استراحت در کنار خانواده . تفریح و ورزش و یا کار کردن

3-دریافت بودجه . محل یا نوع ملک (خانه)در قبرس و امکانات مورد نیاز آن .

 

 

•   DSS ، تصمیم گیران سازمان را با کنار هم آوردن قضاوت انسانی و اطلاعات کامپیوتری شده در حل مسائل ساخت یافته و نیمه ساخت یافته یاری می‌کند، که اینگونه مسائل قابل حل با سیستمهای کامپیوتری دیگر و یا ابزارها و متدهای استاندارد نیستند.
•   پشتیبانی برای سطوح مختلف مدیریتی از سطوح استراتژیک گرفته تا مدیران عملیاتی فراهم می‌شود 
•   پشتیبانی هم برای تصمیم گیری انفرادی و هم تصمیم گیری گروهی وجود دارد .
•   DSS برای چندین تصمیم گیری مرتبط با هم و یا تصمیم گیریهای متوالی پشتیبانی فراهم می‌‌کند.
•   DSS تمام مراحل تصمیم گیری را که: هوش (جستجوی شرایطی که نیاز به تصمیم گیری دارند) ، طراحی (اختراع، توسعه و بررسی گزینه‌های موجود برای پیاده کردن تصمیم) ، انتخاب ( انتخاب یکی از گزینه‌های ممکن) و پیاده سازی است را پشتیبانی می‌کند .
•    انواع مختلف فرآیندهای تصمیم گیری را پشتیبانی می‌کند . 
•    DSS انعطاف پذیر است طوریکه کاربران بر حسب تغییراتی که بوجود می‌آید می‌توانند سیستم را نسبت به نیاز خود شکل دهند، به این معنی که عناصر اصلی را اضافه، حذف، ترکیب و یا سازماندهی دوباره کنند. 
•    DSS در تلاش است که تاثیر گذار بودن تصمیم گیری یعنی دقت، بروز بودن تصمیمات را بهبود ببخشد. 
•     تصمیم گیرنده بر تمامی مراحل تصمیم گیری در حل یک مسئله تسلط دارد . 
•    DSS از مدلها برای ارزیابی موقعیتهای تصمیم گیری استفاده می‌کند. توانایی مدل کردن باعث می‌شود که استراتژیهای مختلف را در ترکیبها و شرایط مختلف بتوانیم بررسی کنیم . 
•    DSS دستیابی به انواع مختلف منابع داده با فرمتهای گوناگون را فراهم می‌کند.
 

فن آوری اطلاعات و ارتباطات  به جایگاه برجسته اطلاعات ، دستگاههای ذخیره سازی و پردازش اطلاعات و دستگاههای انتقال و دستیابی به اطلاعات تاکید دارد . بدیهی است در این راستا ، علاوه بر پتانسیل های مخابراتی ، رسانه هائی دیگر نظیر رادیو و تلویزیون نیز در فهرست وسایل ارتباطی ( کانال نشر و توزیع اطلاعات ) ، قرار خواهند گرفت . زیر ساخت فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مرحله اول نیازمند وجود یک زیرساخت اطلاعاتی است که در آن تمامی دستگاهها و وسایل ارتباطی نظیر تجهیزات مخابراتی ، رادیو و تلویزیون قرار خواهند گرفت . زیرساخت اطلاعاتی به منزله فونداسیون زیرساخت فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، مطرح بوده که امکان ارائه سرویس ها و خدمات اطلاعاتی را با کیفت مطلوب ، فراهم می نماید. بر همین اساس می توان فن آوری اطلاعات و ارتباطات را مشتمل بر سه بخش اساسی زیر در نظر گرفت : 
  زیرساخت اطلاعات 
  فن آوری های اطلاعات 
  کاربردهای اطلاعات     Information Infrastructure  : II 
 Information Technologies  : IT
 Information Applications    :IA 
 

کمک گرفتن
سرانجام ، خودتان بدون مستند سازی در جایی خواهید گشت و سؤالی خواهید داشت
درباره ویژگی AutoCAD. اتوکد یک مرکز کمک آنلاین است که به شما اطلاعات می دهد
تقریباً درباره هر موضوع مربوط به AutoCAD.
با کلیک روی ابزار راهنما در مرکز اطلاعات می توانید وب سایت Help AutoCAD را باز کنید. آنجا
مجموعه کاملی از مباحث راهنما و ابزار از جمله آموزش های ویدئویی و استاندارد را تهیه خواهید کرد
اسناد راهنما مانند بسیاری از برنامه های دیگر ، می توانید با کمک به متن حساس به دست بیاورید
با فشار دادن کلید عملکرد F1.
اگر به دنبال اطلاعات کلی تر درباره AutoCAD هستید ، داشبورد برخی از موارد را ارائه می دهد
فیلم ها و لینک های مقدماتی برای آموزش آنلاین. بر روی گزینه Learn (در قسمت پایین) کلیک کنید
داشبورد برای دیدن این منابع. روی گزینه ایجاد در پایین Dashboard کلیک کنید
به گزینه های فرار نقاشی برگردید.

ایجاد نیرو و نشاط با وضو:
در احادیث آمده که بعد از وضو، بدن را با چیزی خشک نکنیم وبگذاریم خودش خشک شود. دلیل آن اینست که بدن در برابر سرمائی که حس می کند، خود به خود درجه حرارت آن بالا می رود تا بدن را خشک کند، که همین تحریکات حرارتی باعث باز شدن منافذ زیرپوست می شودو اکسیژن بیشتری به بافتهای پوست و مقداری هم عظلات زیر پوست می رسد و باعث نیرو و نشاط می گردد.
 
رابطه نماز با میدان مغناطیسی و بارهای الکتریکی:
هارولد بور از دانشگاه بیل برای اولین بار با انجام یک آزمایش ساده به وجود میدان مغناطیسی در اطراف موجود زنده پی برد و بعد متوجه شد که این میدان در بدن انسان نیز وجود دارد.
 
تشکیل میدان مغناطیسی بدن:
همانطور که می دانید، در بدن ما میلیونها عصب وجود دارد که کار انتقال پیام در بدن ما بوسیله تحریک الکتریکی این عصبها صورت می گیرد. در اثر شارش بار در اطراف آنها، در بدن ما یک میدان تشکیل می شود و میدان بدن ما در اثر فعالیت همزمان میلیونها عصب به وجود می آید.
 

 

 

لـــیســــت جــاهــــای گــــردشــــگـــری و دیــــدنــــی قبـــــرس

نام جـــاهای دیـــدنی قبــــرس

سالامیس باستان

غار دریایی کیپ کرگو

خانه دیونیسوس قبرس

گیرنه

و...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شمـــا می توانید هر جنسی را که حتما بخواهید اعـــم از پوشیدنی یا خوراکی یا مصرفی - میتوانید در یک فروشگاههای قبرس شمالی آن را پیدا نمایید. حتی اگر به دنبال بهترین و زیباترین و بهترین ها هستید و برند خاصی مد را در نظر دارید میتوانید در قبرس مــــــارک معتبر را پیدا کنیـــد.
 ضروری هم نیست که ما به دنبال فـــروشگاه های زنجیره ای بزرگی باشیم. انواع نوشیدنی ها برای شما عزیزانی که از ایران سفر می نمایید مهیا است که گاهی تا 25 درصد مالیات بر ارزش را دارند.
 فروشگاه سوپر مارکت های زنجیره ای نیز را وجود دارند که کالاهای مورد نیاز شما را مهیا می گردند. فـــــروشگاه مواد غذایی لــــــمار و آســـــترو از معتبرترین و مشهورترین فروشگاه های مواد غذایی هســـــتند که در قبرس یافت رونمایی شده اند اما بهترین و معتــــــبر ترین فروشگاه ها مربوط به حوزه ی نیوکوزیا  و گــــیرنه هست..

 

 

الف=نرم افزار سیستم{توضیح:نرم افزار مجموعه ای از برنامه هاست که برای سرویس دادن به سایر برنامه ها نوشته شده اند

یعنی از نرم افزار های سیستم مثل(کامپیلرها.برنامه های سودمند مدیریت فایل)ساختار اطلاعاتی پیچیده اما قطعی را پردازش

میکنند سایر برنامه های کاربردی سیستمها مثل(اجرای سیستم عامل.راه اندازها.پردازشگرهای ارتباطات از راه دور)تا حد زیادی

داده های غیرقطعی را پردازش میکنند.

ب=نرافزار زمان واقعی{توضیح:نرم افزار که نظارت .تحلیل و کنترل رویدادهای جهان واقعی را بر عهده دارد زمان واقعی

نامیده میشود.

ج=نرم افزار تجاری{توضیح:سیستمهای گسسته (مثل پرداخت حقوق .حسابهای قابل دریافت/قابل پرداخت.موجودی وغیره

بصورت یک نرم افزار سیستم اطلاعات مدیریت تکمیل شده اند که به یک یا چند پایگاه داده ای بزرگ دسترسی دارد که

حاوی اطلاعات تجاری هستند.

د=نرم افزارهای مهندسی و علمی{توضیح:این نرم افزار بوسیله یک سری الگوریتمهای پردازشگر عددی توصیف شده است

برنامه های کاربردی از ستاره شناسی تا اتش فشان شناسی از تحلیل فشار اتومبیل تا دینامیک اربتیالی شاتل فضایی و از

بیولوژی مولکولی تا تولید خودکار و اتوماتیک را در بر میگیرد.

ذ=نرافزار جاسازی شده{توضیح:محصولات هوشمند تقریبا در اختیار هر مشتری و در هر بازار صنعتی هستند. نرم افزار

جاسازی شده  در حافظه ROM (فقط خواندنی)جا گرفته است و برای کنترل محصولات و سیستمهای مشتریان و بازارهای

صنعتی استفاده میشود نرم افزارجاسازی شده میتواند کارهای بسیار محدود و سریع انجام دهد مانند(صفحه کلید.صفحه ماکروفر)

یا کارهای مهم را انجام داده و میزان توانایی تحت کنترل در اورد مثل کارهای دیجیتالی در یک اتومبیل مثل کنترل سوخت.

صفحه نمایش .داشپورد و سیستم ترموز و ....

پ:نرم افزا کامپیوتر شخصی                    ت=نرم افزار پایه

ث=نرافزار هوش مصنوعی{توضیح:نرم افزار هوش مصنوعی یا AI از الگوریتم های غیر عددی برای حل مشکلات

پیچیده ای استفاده میکند که در محاسبات یا تحلیل های ساده قابل اصلاح نیستند.سیستمهای تخصصی که سیستمهای

مبتنی پردازش نیز نامیده میشود همراه یا شناسایی الگو (تصویر وصدا)شبکه های عصبی مصنوعی حل قضیه و بازیهای

کامپیوتری نمونه هایی از برنامه های کاربردی این گروه میباشد.

 

  • نمودار مورد کاربری  use case diagram              
  • نمودار کلاس کاربردی             use class diagram
  • نمودار توالی کاربردی     use sequence diagram
  • نمودار حالت کاربردی  use state diagram            
  • نمودار فعالیت کاربردی      use Activity diagram
  •  
  • مطالعه و کسب آگاهی کامل از مفاد کلیه بخشنامه ها
  • نظارت بر اعطای تسهیلات با رعایت بخشنامه ها
  • اتخاذ تمهیدات لازم جهت وصول مطالبات بانک
  • نظارت بر امنیت شعبه در کلیه موارد
     
  • انجام اقدامات لازم و برنامه ریزی در خصوص دستیابی به اهداف تعیین شده
  • نظارت بر ارائه بهینه خدمات
  • شرکت در جلسه ها ، سمینار ها و همایش ها در ارتباط با شعبه
  • ارائه گذارش کتبی از عملکرد کارکنان
     

 

  • سقراط اشاره نمود: "ایرانیان بر نفس خویش تسلطی سخت دارند و همیشه می کوشند تا هرگونه بدی و زشتی را از خود دور سازند.«
  • تسلط بر نفس و مواظبت در برابر رذایل و آلودگی های اخلاقی نه تنها سبب رشد و تعالی کمالات معنوی مذاکره کننده می گردد، بلکه در ارتقای جایگاه فرد و افزایش احترام وی در دید مخاطبش در حین مذاکره نیز بسیار تاثیرگذار است.
  • اوستا :
  • "تواناترین فرد آن است که تسلط بر نفس داشته باشد و این پنج عیب را از خود دور سازد: آزو خشم و هوس و ننگ و ناسپاسی. گوهر نیک و منش پاک و خصلت هرکس، آنگاه ظاهر می شود که چون خواهش های نفسانی و هوا و هوس و خشم و غضب او را به هیجان آورد، بتواند با صفات نیک و اراده قوی، خود را نگه دارد."
     

 

سقراط اشاره نمود: "ایرانیان بر نفس خویش تسلطی سخت دارند و همیشه می کوشند تا هرگونه بدی و زشتی را از خود دور سازند.«
تسلط بر نفس و مواظبت در برابر رذایل و آلودگی های اخلاقی نه تنها سبب رشد و تعالی کمالات معنوی مذاکره کننده می گردد، بلکه در ارتقای جایگاه فرد و افزایش احترام وی در دید مخاطبش در حین مذاکره نیز بسیار تاثیرگذار است.
اوستا :
"تواناترین فرد آن است که تسلط بر نفس داشته باشد و این پنج عیب را از خود دور سازد: آزو خشم و هوس و ننگ و ناسپاسی. گوهر نیک و منش پاک و خصلت هرکس، آنگاه ظاهر می شود که چون خواهش های نفسانی و هوا و هوس و خشم و غضب او را به هیجان آورد، بتواند با صفات نیک و اراده قوی، خود را نگه دارد."

نظریه انگیزشی مککلند: موفقیت، قدرت و دوستی
هانری، ف، کپ می گوید: "موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نمی شوند بلکه متعلق به کسانی است که هرگز از تجدید مبارزه بیم و هراس ندارد."
 

 

اگر مخاطبتان از قول رقبا در مورد شما نکات منفی بیان کرد، لبخند بزنید و بگویید "خوشحالم از اینکه موفقیت ما سبب نگرانی ایشان شده است. متاسفانه آنها روش خوبی را برای رقابت انتخاب نکرده اند." سپس دلایل منطقی خود را جهت رد بدگویی رقبایتان را بیان کنید. البته اگر موضوع صحت داشت، کتمان نکنید، بلافاصله موضوع را به ارزش مرتبط کنید و برآیند نقاط مثبت و منفی را برای طرف مذاکره تان بشمارید تا وی توانایی مقایسه میان مزایا و معایب را به دست آورد و خود تصمیم بگیرد.
اگر قرار شد ادامه مذاکرات در جلسه دیگری صورت گیرد با درخواست تعیین وقت از مخاطبتان زمان خود را با ایشان تنظیم کنید.
در مذاکرات ثابت قدم باشید، پشتکار داشته باشید و تسلیم نشوید.
استعدادهای بالقوه تان در زمینه مذاکرات را شناسایی کنید و بهبود بخشید.
 پیش از آغاز مذاکره از خود بپرسید که تمایل دارید در مذاکره خود به چه جیزهایی دست یابید. همیشه اهداف واقع گرایانه داشته باشید و جهت دستیابی به آن زمان تعیین نمایید. سپس مشخص نمایید که از چه طریقی می توانید به آنها دست یابید و سپس آنها را لیست و اولویت بندی کنید.
 پیش از انجام مذاکره می بایست برای خود یک نقشه روند مذاکره تبیین نمایید. طرح شما می بایست شامل پیش بینی خواسته های مخاطبتان و روند مذاکره باشد.
 

 

 

یک تیم مذاکره شامل تعداد کمی ار افراد با مهارت ها و تخصص های مکمل است که برای رسیدن به یک هدف مشترک (دستیابی به موفقیت بر سر میز مذاکره) به تلاش می پردازد و در این راه ،تمامی اعضای تیم ،خود را در مقابل یکدیگر و هدف نهایی تیم مسئول می دانند.
در صورتی که قرار است طرف مقابل شما به صورت تیمی بر سر میز مذاکره بیاید،شما نیز به صورت تیمی بروید.
تحقبقات نشان داده است زمانی که فردی در مقابل یک گروه قرار می گیرد،مذاکره کننده منفرد،حدود یک سوم کمتر از سهمی که تیم طلب میکندبرای خود می خواهد.
یک مدیر جوان زمانی که می خواست به یک سفر تجاری برود،در آخرین لحطات یک انسان محترم میانسال را که چهره ای جا افتاده داشت پیدا کرد و به وی گفت:با من بیا ،فقط روی صندلی بنشین و طوری رفتار کن که تیز هوش و مسلط جلوه کنی. 
مردان متاهل زمانی که در مذاکرات می گویند:من نمی توانم در مورد این موضوع تصمیم بگیرم و می بایست با همسرم مشورت کنم از این روش استفاده می کنند.
1- دارای رهبری قوی و تاثیر گذارند.
2- اهداف را به صورتی دقیق و شفاف تعیین می کنند.
3- قوانین و دستورات را به صورتی شفاف تعیین و تعریف می کنند.
4- توانایی سریع عمل کردن را دارند.
5- به مرور زمان تخصص ها،مهارت ها و فنون لازم را تقویت می کنند تا تیم به هدف خود دست یابد.
 

 

مقدمه مدیریت زمان:

از قدیم گفته اند:وقت طلاست.این جمله به لحاظ تقویت به ذهن ایرادی ندارد
اما واقعیت این است که این جمله صحت ندارد.طلا قابل خرید و دست یافتنی
است اما وقت نه. تنها قابل خرید و فروش نیست بلکه یک نعمت شخصی است
و شما تنها مصرف کننده آن هستید. کارت عمر ما هر روز 1440 دقیقه شارژ
میشود و مهلت استفاده از ان فقط و فقط همان روز است و قابل انتقال به فردا 
نیست.
مدیریت زمان :

یکی از مهمترین وجوه فعالیت بخش مدیریت زمان کاهش استرس در زندگی است . 
کاهش استرس موجب بهبود سلامتی روح و جسم میشود.

 

 

شاه شهان شور جهان ، نور به جان مُسلِمان ، تاج سر فرشتگان ، 
رحمت بر هر دوجهان ، شفیع روز مومنان ، 
صلی علی محمد صلوات بر محمد 
جد منیر حَسنِین ، صاحب هردو ثَقَلین ، حُسن تمام مُرسلین ، حبیب و احمد و امین ، 
عزیر هر اهل یقین ، 
صلی علی محمد صلوات بر محمد 
معلم شهادت و خاتم هر رسالت و کامل هرکرامت و معجزه اش کتابت و 
غنی با سخاوت و محبتش زیادت و 
صلی علی محمد و صلوات بر محمد 
حَبل متین کردگار ، مژده خوب روزگار ، بوی بهشت هر مزار، شیر زمان به کارزار ، 
امید هر گرفتار 
صلی علی محمد صلوات بر محمد 
"تقدیم به پیامبر مهربانی"
راز محبت ز تو ، پر شده در کائنات          این همه دین و کتاب در پی آب حیات
راه تو باشد یقین راز دل و شکفتن            بر دل  سنگ خارا راز ادب بگفتن
ماه شکافد ز شوق ، از رخ زیبای تو        نور ببارد به شب ، به گاه ِ رویای تو
تو از فلک برتری ، به نزد حق میروی        به راه تو ملائک ، تو از مَلَک دل بَری
ادب رسد بر کمال به همت حبیبم        در همه کائنات اوست همان طبیبم
نام نکویش شده نگینِ بر جهان ها        احمدِ برتر شده ، بالا ز هر کران ها
پَر ز مَلَک بسوزد ، جایگهت بلند است           حبل خدا زلف تو ، مثال آن کمند است
 

 


دلیل استفاده  مدیریت زمان:

دلیل استفاده از مدیریت زمان این است که مردم نمی توانند زمان چیست؟

دلیل سستی و تنبلی است یعنی مردم فاقد هدف و انگیزش لازم برای برنامه ریزی موثر هستند.

گروه سومی ها که نمی توانند از مدیریت زمان استفاده کنند آنهایی هستند که دوست دارند تحت فشار و تنگی وقت (نود دقیقه) به شرایط بهران کار کنند

مزایای استفاده از مدیریت زمان:

1- مدیریت زمان کمک می کند  که تعیین کنید کدام یک از کارهایی که انجام 
می دهید مهمترین هستند مثلا:به شما امکان میدهد به برخی از فعالیت زیادی
که دارید و برخی از فعالیت ها را از زندگی حذف کنید.

2- مدیریت زمان کمک می کند که از طریق حذف مزاحمت ها و فعالیت های
غیر ضروری مدت زمانی که واقعا کار میکنید را افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

کلمه شخصیت که برابرمعادل کلمه personality انگلیسی یاpersonalite فرانسه است.در حقیقت از ریشه لاتین personaگرفته شده که به معنی نقاب یا ماسکی است که در یونان قدیم بازیگران تئاتر بر چهره می گذاشتند. 
عبارت است از مجموعه ویژگیهای جسمی ،روانی، رفتاری که هر فرد را ازافراد  دیگر متمایزمی کند. 

گزنفون در رابطه با صداقت و راستگویی ایرانیان چنین می گوید : "ایرانیان دروغ و ناسپاسی و فریب می پرهیزند و از این رو است که یونانیان با دیده ی حرمت حیرت و احترام به ایشان می نگرند."
همچنین هرودت نیز راجع به ایرانیان می گوید :" ایرانیان دروغ  را زشت ترین رفتارها می شمارند. "
همچنین کنفسیوس در این رابطه چنین بیان می کند :" مرد آزاده شرم دارد از اینکه سخنانش از حدود اعمال وی تجاوز نماید . یعنی گفتار وی با کردارش راست نیابد.
جز راست نشاید گفت اما هر راست نباید گفت 

1- مذاکره کننده صادق هرگز هیچ تناقضی در گفتار و رفتارش در طی روند مذاکره مشاهد نمی شود .
2- صداقت و راستگویی سبب نفوذ کلام مذاکره کننده در مقابل مخاطبش میشود.

درکلیله و دمنه همت چنین تعریف شده است : "صاحب همت ثابت به هر ناکامی و مشقت در مقام اندوه و اضطراب نیفتد" و همچنین " مرد بلند همت تا پایه بلند به دست نیاورد از پای طلب ننشیند."
و ناپلئون بناپارت در رابطه با افراد بلند همت چنین می گوید :" صاحب همت در پیچ و خم های زندگی هیچگاه با یاس و استیصال روبه رو نخواهد شد."
گونه فیلسوف آلمانی اشخاص بلند همت و دون همت چنین مقایسه می کند: " اشخاص بزرگ و با همت کوه مانند هرچه به ایشان نزدیک شوی عظمت و ابهت آنان بر تو معلوم می گردد و مردم پست و دون همت سراب را مانند که چون کمی به آنان نزدیک گردی به زودی پستی و ناچیزی خود را برتو آشکار سازند."

 

1- در صورتی که مخاطبتان سوالی مطرح کرد که نباید به آن پاسخ دهید بکوشید در نهایت ادب و احترام و زکاوت پاسخی به وی بدهید که علاوه بر اینکه هیچ اطلاعاتی به وی نمی دهید سوالش را نیز بی پاسخ نگذاشته باشید .
2- اصولا پاسخ مستقیم به سوال مستقیم کار صحیحی نیست زیرا به ضرر شما تمام میشود درصورتی که مجبور به پاسخ دادن به مخاطبتان هستید سوال را اصطلاحا دور بزنید و پاسخ مستقیم به وی ندهید و این نکته را به خاطر بسپارید که همیشه پاسخ سوال مستقیم ضرورتا مستقیم نیست.
3- از آنجا که میز مذاکره میز محاکمه نیست شما می توانید پشت آن به هر سوالی که از سوی طرف مقابلتان مطرح می شود پاسخ ندهید.

 

 

10- پیش از مذاکره زمانی را به منظور استراحت تفکر تنش زدایی و تمرین آرامش روانی عضلانی اختصاص  دهید.
11- در زمینه موضوع مذاکره  و همچنین خواسته ها اهداف  و شخصیت مخاطبتان تا جایی که می توانید اطلاعات گرد آوری نمایید
12- برسر میبز مذاکره به باورها و اعتقادات خود به صورت عمیقی متعهد باشید.
13- برسر میز مذاکره با مشکلات به صورتی منطقی مواجه شوید و برآن ها غلبه نمایید.
14- نسبت به مذاکرات و افرادی که میخواهید با ایشان مذاکره کنید دیدگاهی مثبت در خود بیافرینید.
15- زمانی که برای اولین مرتبه با مخاطبتان ملاقات می کنید در چشم هایش نگاه کنید و نامتان را به وضوح بگویید و محکم با وی دست بدهید.
16- همیشه ظاهری ساده و آراسته داشته باشید.
17- هرگز فراموش نکنید که هیچ هدفی وجود ندارد که شما قادر به رسیدن به آن نباشید هیچ مشکلی وجود ندارد که شما قادر به حل آن نباشید و هیچ مانعی وچود ندارد که ما قادر یه از میان برداشتن آن نباشید تنها به شرطی که به خود ایمان داشته باشید.
18- هرآنچه را که دیگران انجام داده باشند شما هم می توانید انجام دهید به شرطی که واقعا خواهان آن باشید.
19- اگر مذاکره ای ارزش انجام دادن داشته باشد باید آن را شروع کنید و با تمام وجود دنبال نمایید.

20- با ورزش عظلات خود را از خمودگی درآورید و نیروی خود را افزایش دهید.
21- به خدا توکل کنید هرچه ارتباط شما با خدا نزدیک تر باشد اعتماد به نفس بیشتری را در خود تجربه می کنید.
22- اعتماد به نفس شما با سلامتی جسمی و روحی شما ارتباط مستقیم دارد و از سوی دیگر احساساتی  نظیر خشم رنجش ترس اضطراب کینه حسادت و بیماری های روحی و ذهنی و جسمی با اعتماد به نفس شما ارتباط عکس دارند.
23- مسؤلیت پذیر باشید و زمانی که مسؤلیتی دارید عواقب آن را از ابتدا تا انتها برعهده بگیرید .
24- حالت کسانی را به خود بگیرید که موفق مصمم پرتلاش و با اعتماد به نفس هستند . در کمال آرامش قدم های خود را محکم بردارید با چهره ای متبسم و رویی گشاده راه بروید حالتی به خود بگیرید که گویی از زندگی شغلی و فردی خود کمال رضایت را دارید و فردی هستید دارای هدف و برنامه ریزی .
25- در مذاکرات خود قاطعیت داشته باشید.
26- به صورت مستمر برای خویش استانداردهای بالاتری تعیین کنید و بکوشید تا به آن ها دست یابید.
27- تلاش کنید تا بر ترس هایی که در طی جریان مذاکره در شما ایجاد می گردد غلبه کنید و فراموش نکنید که بهترین و مؤثرترین راه غلبه بر ترس اقدام است .
28- واقع نگر باشید و پیش از جلسه روند مذاکره ایده  آل خود را با تمام جزییات آن مجسم نمایید. 
29- در سلام پیشقدم باشید.

 

30- از آنجا که بهترین روش جهت پیش بینی روند یک مذاکره ساختن آن است در حیطه فعالیت خود به عالی بودن بیندیشید 
و هرگز جهت دستیابی به آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشید.
31- تمام افراد افسرده و دارای اعتماد به نفس پایین  دارای تنفس سطحی هستند. زمانی که  شما دم و باز دم عمیق انجام دهید . اکسیژن بیشتری به قلب و مغزتان می رسانید.
32- همیشه در طی روند مذاکره بر اساس نظام ارزشی و وجدان خویش عمل کنید.
33- راست بایستید سرتان را بالا نگه دارید  و سرحال و پر از انرژی و شوق راه بروید 
34- با مخاطبتان  با ملاحظه ادب و متانت رفتار کنید .

 

تعریف سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)

تعریف سیستم اطلاعات مدیریت(MIS):

سیستمی است که جمع آوری، کنترل و پالایش داده های مورد نیاز سازمان را بر عهده داشته و با به کارگیری روش های مناسب هر سازمان ، اطلاعات پالایش شده را به منظور تصمیم ، برنامه ریزی و کنترل کلیه فرایندها در اختیار سطوح مختلف مدیران قرار می دهد را سیستم اطلا عات مدیریت (MIS) می نامند.

MIS طرحی است که با تفکیک سیستمها و رو ش های موجود در هر سازمان به دو گروه زیرتقسیم میکند :
 

  •  پشتیبانی : شامل سیستمهای مالی ، اداری،پرسنلی، بازرگانی ....
  •     عملیاتی : شامل سیستمهای تولید ، خدمات ، مهندسی ......

 
عوامل مورد بررسی جهت رفع محدودیتها سازمان و افزایش راندمان :

  •    ترکیب عمومی سازمان در ارتباط با عوامل خارجی
  •     کنترل منابع و نیروی انسانی
  •    کنترل تولید/ خدمات
  •   فرایندها ی سازمانی

 
مزایای پیاده سازی MIS :

  •    تسلط سیستم بر کلیه روش ها و رویه های سازمان
  •    ایجاد ساختارهای مناسب تصمیم گیری
  •    یکپارچگی ارتباطی کلیه سیستمها
  •   افزایش بهره وری بیشتر در سازمان
  •    جلوگیری از تکرار بیهوده اطلاعات
  •    سهولت و سرعت دست یابی به اطلا عات متفرق در یک نگاه

ایجاد زیر بنای اولیه جهت پیاده سازی که شامل:

  •   سیستمهای پشتیبانی تصمیم
  •   سیستمهای برنامه ریزی استراتژیک

  
مبنای اطلاعاتی تصمیم گیری: 
مدیران رده بالا در سازمان های بزرگ اصولا به اطلاعاتی زیر برای اداره موقت سازمان خود نیاز دارند:

  •   نوع تصمیمی که بایستی اتخاذ شود اعم از اینکه تصمیم Structured و یا UnStructured باشد.
  •   سطح سازمانی که مدیر در راس آن قرار گرفته
  •   آمار و تحلیل هایی که خصوصا در مورد گلوگاه های سازمان است.

 
مدیر در هر سطح سازمان نیازمند داده ها و اطلاعات خاصی است:

  •   اهداف را مشخص کرده و نسبت به تعدیل و ارزشیابی آن ها اقدام کند
  •   طرح ها و استانداردها را آماده نموده ، آغاز به عمل نماید
  •    کارایی واقعی را اندازه گیری کند
  •    نتایجی را که بدست خواهد آمد از قبل براورد نماید

 
روش های بدست آوردن اطلاعات توسط مدیران:

  •    اتخاذ تدابیر لازم جهت کسب اطمینان از وجود فاکتورهای موفقیت
  •    تعیین امکان پیش بینی عوامل حیاتی موفقیت
  •    تعیین عوامل مهم موفقیت
  •   تعیین نماید که برای هر عامل حیاتی ، چه مقدار از براوردها عملا تحقق خواهد یافت

 
اطلاعات مدیران باید:

  •    صحیح و دقیق باشد
  •     بموقع و بدون تاخیر باشد
  •   کامل و خالی از نقص باشد
  •    موجز و مختصر باشد 

طراحی MIS اغلب متاثر از مفاهیم ذهنی مدیریت ارشد است 
طراح MIS وظیفه دارد جریان اطلاعات را تا جایی هدایت کند که سبب پشتیبانی تصمیمات ستادی بشود.
 

 

 

 

به حالت بدنی خود یک وضعیت باز و انعطاف پذیر بدهید و از دست به سینه بودن و پا روی پا انداختن که حالت تدافعی فرد را می رساند بپرهیزید.
آنچه سبب حواس پرتی می شود را کنار بگذارید و با دقت به صحبت های سخنگو گوش دهید.
گاهی موضوعات مهم مطرح شده را به سخنگو یادآوری کنید و میزان ادراک خود را با تایید یا تکذیب وی مورد ارزیابی قرار دهید. به عنوان مثال، بگویید: " چند دقیقه اجازه بدهید بررسی کنیم که راجع به چه موضوعاتی صحبت کریم."
درک خود را از احساسات سخنگو بیان نمایید. به عنوان مثال بگویید: " به نظر من این موضوع باعث ناراحتی شما شده است."
موانع فیزیکی را از بین ببرید. به عنوان مثال، در صورتی که تصمیم دارید با کسی در دفتر کار خود صحبت کنید از پشت میز خود برخیزید و در کنار او بنشینید.
سرخود را پایین و بالا بیاورید، اما بسیار آرام، این به مفهوم گوش کردن است اگر کمی سریع تر سر خود را تکان دهید، به این مفهوم است که شما صحبت گوینده را پذیرفتید و با وی موافقید.
یادداشت برداری نکات کلیدی را فراموش نکنید.
خود را به جای سخنگو بگذارید و بکوشید به موضوع از دیدگاه وی نگاه کنید.
از تکنیک های انعکاسی استفاده کنید. به عنوان مثال، بگویید: "به عبارت دیگر شما می گویید که ... "
یکی از نشانه های اصلی خوب گوش دادن استفاده از علائم کلامی است که به صورت تصدیق، تحسین، انعکاس احساسات، تعبیر و تفسیر کردن و ... ظاهر می شود. اهم این علائم کلامی را میت وان چنین نام برد:
انعکاس احساسات: انعکاس احساسات نوعی همدردی با سخنگو به هنگام سخن گفتن است.
پیگیری: گاهی مذاکره کننده از حالات چهره، تن صدا و رفتار سخنگو به تشویش، عصبانیت یا هیجان وی پی می برد و  او را از طریق عباراتی نظیر "خب!، بعد چی شد!، "ادامه بده"، "درسته"، "بلی" و ... یا با استفاده از سوالات کوتاه و باز به ادامه صحبت دعوت می کند.
گاهی مذاکره کننده تحت تاثیر نژاد، طبقه اجتماعی یا دیدگاه های مذهبی و سیاسی سخنگو قرار می گیرد و با دقت به صحبت هایش گوش نمی دهد 
مذاکره کننده پیام سخنگو را تحریف می کند . به عنوان مثال، زمانی که وقت کم است تنها به پیام هایی گوش می دهد که کمتر دشوار یا تهدید کننده باشد .
مذاکره کننده از شنیدن هر سخنی که وی را کمتر از حد عالی یا آن حدی که خودش انتظار دارد معرفی نماید، آشفته می شود و برای فرار از شنیدن این صحبت ها فرد را متهم می سازد، فریاد می کشد، موضوع را عوض می کند یا به توجیه  می پردازد .
مذاکره کننده صحبت های سخنگو را قطع و شروع به راهنمایی کردن و پند و اندرز دادن می کند.
عوامل دیگری از جمله خستگی جسمانی و روحی شنونده، سرو صدای محیط ، نامفهوم بودن یا سرعت بالای تکلم سخنگو می توانند بر کیفیت گوش دادن تاثیر منفی بگذارند .
ذهن مذاکره کننده در طول مدتی که مخاطبش سخن می گوید، درگیر یافتن پاسخ مناسب برای سخنان اوست.
هنگامی که مذاکره کننده ای تمایل دارد از اطلاعات دو نفر استفاده کند،  نمی تواند به صحبت های  هر دو به شکلی ماثر گوش دهد.
مذاکره کننده  آن بخش از صحبت های مخاطب را که تمایل دارد می شنود و به باقی صحبت هایش اهمیت نمی دهد .
از ابتدا بر چسبی به طرف مذاکره اش می زند و راجع به وی قضاوت می کند و دیگر به صحبت های او اهمیتی نمی دهد .

 

 

انجام خیلی دیر اقدامات
اولین واکنش نسبت به تاخیر زمانی افزودن به تعداد نفرات است
اگر کارکنان را دوبرابر کنیم به این معنی نیست که می توانیم در نصف مدت قبلی به دستاوردهای آن برسیم
افزودن کارکنان به پروژهزمان بندی شده می تواند باعث شود مشکلات مدیریت پیچیده و بدتر شوند


ناسازگاری اعضای تیم و مشتریان
ارتباطات ضعیف
درک پایین نیازها و تقاضاها
عدم ارائه پاسخ های مطلوب
تعارضات شخصی و یا سیاسی
اهداف متعارض
عدم درک و شناخت


انتظارات اداره نشده سرویس گیرندگان
وعده بیش از حد در مورد کارکرد ویزگی محصول و براوردهای زمانی بیش از حد خوش بینانه هردو دست به دست هم می دهندتا برنامه زمانی را تحلیل برند


عدم جمع آوری نقطه نظرات کارکنان
دخالت ندادن کاربر نهایی و رسمی سازی برای ارتباطات دوطرفه معمولا به مشکلات محصول یا ارتباطات در مرحله بعدی پروژه تبدیل می شود
مشارکت سازگار و منظم کاربر نهایی در تمام مراحل پروژه برای موفقیت امری لازم است

 

 


 

" جهت اطلاعات بیشتر به منبع سایت در پایین مراجعه بفرمایید "

 

 

منبع سایت ( * خانه - evvhouse * )

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی